söndag, juni 7

jag vet inte riktigt

jag har såna sjuka cravings efter pussar och kramar att det inte är sant.

men jag har haft en bra helg. utan kameran. igen. i fredags hade jag jättefin långklänning från h&m på mig, vilket gjorde hela kvällen ett snäpp bättre bara sådär. dessutom träffade jag ted på arken utan att någon av oss fällde en tår eller ens en konstig kommentar. och som om inte det var tillräckligt för att skapa en superkväll var jag också på förfest i ett hotellrum på tredje våningen på hotellet med elvis, och spillde en timme senare battery över patrik i hans bil.

lördagen lyckades också bli fin, även fast den inte var bäddad för det. halva dagen kollade jag på disneychannel från en säng (haha bäddad, vilka ordvitsar jag drar), och efter att jag hade stylat och sminkat erica och fotat henne stressade jag till stan och pussades lite med fanny innan jag for och bastade med tuzmaestro och pojkar.

nu ska jag försöka hålla ögonen så öppna att jag ser vad jag redigerar för bilder, och sen ska jag packa. för imorgon far jag till vasa på skolansökningsintervjuer, och jag har absolut inga som helst förväntningar. om vi hinner shoppa blir jag glad, och kommer jag in i skolan.. dör jag.

by the way, nu är jag trött på att fota puttinuttiga fina examensbilder - är det inte någon som vill ha en frän variant typ i en lagerlokal, i en bil, under vattnet eller naken? kom igen, jag vill göra nåt galet!

3 kommentarer:

CAJSA sa...

jag bor i vasa, hähä

Katja L sa...

Hallå! Jag har tagit studenten och skulle vilja ta lite annorlunda bilder. typ simmandes eller under vatten, typ i en bassäng. Du tar väl 50e? Du har ju min msn nu så, så hör av dig. Kanske inte nu någongång den här månaden, men sen när det blivit lite varmare. Eller om du känner någon med en pool förstås, där det inte är så satans kallt i vattnet.

Simon Pellas sa...

är du på väg till Paris något snart? Då skulle du kunna få uppdraget att fånga mig, min pojkvän och min besatthet av dessa två på något sätt i en cool bildserie, tagen på parisspecifika platser. det skulle vara kul :)