söndag, juni 14

jag blir känslosam när jag tittar på de här bilderna

igår firade vi min födelsedag hemma hos mig med lite munch, jävligt bra musik och nästan alla mina bästa vänner. en jättefin tillställning tycker jag det blev, och jag blev full som en kastrull. tack för att ni kom och för att ni finns. ni är bäst.

Photobucket
jag älskar allting med den här bilden. jag älskar elin, jag älskar att vi är så glada, jag älskar whyredklänningen, jag älskar mitt halsband och jag älskar vänskap.

Photobucket
jag drack skumpa och bakade bullar innan alla kom.

Photobucket
kalas!!!!!!11111

Photobucket
jag bjuckade på massa frukt, chokladdoppade jordgubbar och körsbär, bakelser och bullar.

Photobucket
mjau,

Photobucket

Photobucket
hahaha sån jävla snygg bild på mig och lenin. jag hoppas att ni har överseende med att fisheyeobjektivet förvränger och förstorar armar och dylikt, dra alltså av cirka 8 kilo från varje person på bilderna som följer.

Photobucket

Photobucket
fanny var inte sådär trött som hon låtsas på den här bilden, en timme senare hånglade vi vilt i elins bil.

Photobucket
snuttor. snuttsnuttsnuttttooor vad jag tycker om er.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
haha elins axel är av en annan värld. kom ihåg dedär åtta kilona.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
bobby får varmt när hon dricker

Photobucket
erica drack bara hemgjord saft och for hem klockan tio, duktigt gjort tycker jag.

Photobucket
jag ser ut som en flodhästmamma som pussar sitt lilla barn, pussipussi bob

Photobucket

Photobucket
hoppas henke och jag får flytta till vasa i höst, det skulle vara guld.

Photobucket
sen blev kvällen mer och mer såhär och så for vi till stan. där fyllemessade jag, värmde mig med elin och åt med anda innan mamma hämtade oss. jag är nöjd med kvällen. förrutom att jag kanske hade valt en annan sovplats om jag hade kunnat.. heheheh

3 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

hahaha den där när jag blundar. jag är ju helt stört sned.

joojoo jag veeeet.

angelica sa...

åh så snygg du är, och åh så snygga bilder du tar. den första på dig och elin är to die for

Madelen utan e sa...

angelica: ååh jag vet, jag älskar bilden på mig och elin! och tack tack tack :*