onsdag, juni 3

vad jag har gjort istället för att blogga:

  • jobbat hela helgen på tidningen
  • konstaterat att jag inte tänder på äldre killar
  • fått höra att jag har smala (yes!) men äckliga (jaha) armar
  • kommit i ännu ett par gamla jeans
  • suttit vaken på nätterna och jobbat
  • fått ihop månadens maderiellt
  • köpt ett par skor av elin som jag inte vet om jag gillar
  • haft klädångest - jag har verkligen ingenting jag gillar i min garderoby
  • funderat på att sälja min lipsyklänning
  • fått inbjudan till urvalsprovet till estenomutbildningen
  • blivit erbjuden att fota till en bok som ska säljas i usa
  • varit på fotbollsmatch och varit likgiltig
  • fått en chokladkaka med ett ILOVENYAN-klistermärke
  • nästan krockat med bilen på väg in till stan

1 kommentar:

Elin sa...

meeen du har ju inte betalt skorna än så om du inte vill ha dem är det ju bara att säga det? :P