onsdag, juni 24

snart behöver ni inte sörja mer

men jag å andra sidan, har redan börjat..

för nu är vi påväg hem. jag sitter på världens finaste centralstation i världens finaste stad med världens finaste brutta, och jag vill så inte hem. jag älskar älskar älskar göteborg och jag hatar hatar hatar åland. (nej såklart inte, men ja). jag var precis in på zandras blogg och suckade djupt både en två och tre gånger när jag såg hur mycket hon hade bloggat sen midsommar. sen kom jag på - att det är säkert precis exakt så alla andra känner varje gång de kommer in på min blogg. hehehehh. jaha. ifall ni undrade liksom.

tjipp! nu ska vi kissa, köpa mat och sen blir det x200 för hela slanten! och jag säger bara - be afraid - jag har tagit 358 bilder, och jag är inte klar än.

1 kommentar:

fjauuuuuu sa...

ååh bilderrr jag vill ha bilderrrr