tisdag, juni 23

GBG

nu är vi i götet på ett internetcafé och för över mer pengar till mitt kort. idag ska jag fan i mig secondhandshoppa även fast jag inte har pengar. förlåt mamma. jag sparar hela nästa lönen istället.

however, det är jättefint här. solen skiner, det är varmt och vi åker spårvagn. nu ska vi snart träffa rick, och så ska vi äta. vi äter jämt känns det som, men det är nog för att tiden går så jävla snabbt. igår var vi på konsert till lisebergshallen och det var fittigt fint, och sen halsade vi vin och gick till sejdeln. haha vi hade världens bästa förfest på vårat förövrigt skitfina vandrarhem i sällskap av fannys bror kim och hans flickvän, som försökte sova medan vi satt på golvet och drack och pratade om johan palm. som vi förövrigt träffade på centralstationen i stockholm, hehehe.

och vi bor i håkan hellströms hood också, och ååhå jag har så mycket att berätta men vi tar det sen - för nu kom rick.

puss

Inga kommentarer: