fredag, juni 19

GLAD MIDSOMMAR ÄLSKADE BLOGGLÄSARE

jag älskar er. att ni tar er tid att läsa min blogg på självaste midsommar är så himla fint. hoppas ni får en lika fin midsommarkväll som jag tror att jag själv kommer att få. jag tänker spendera den på en stuga i eckerö tillsammans med några av mina bästa vänner och lite andra roliga snubbar och snubbor. just nu håller jag på bränner en cd med bobbys examensbilder. för jo - nu är jag igång med retuscherandet av dem också. så alla som jag har fotat, håll till godo! några dagar till så kan ni börja höra av er om egna skivor.

nu ska jag gå i duschen och avhåra mina ben och armhålor, sen ska jag packa en väska, fara till mattssons i godby (som har öppet till klockan tre idag om någon funderade på det) och köpa kött till mig och elin, sen blir det midsommar för hela godisslanten!

ladda upp för ikväll med akon, jävligt fin partylåt det här:

2 kommentarer:

Anna sa...

ingenting tror jag :) kom hem igår från sjukhuset och känner mig lätt durrig och låg. inget midsommarhumör, hah

Himo sa...

Fast i staden för tredje året i rad... tummenupp!