måndag, juni 29

hopp-chip-chi-bumba, hopp-chip-chi-bumba



det här ger ju sommarfeelis om någonting alltså. sol, midsommarstång, engelska parken, massa glada människor, musik och lite alkohol följt av skjuts i kundvagn in till stan och dans i discotält, vidare till indigo på lite uteserveringshäng och sen efterfest på klinten tills solen går upp. som vanligt - klicka igång låten innan ni scrollar ner - för ultimat feelis.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
jag sexar loss framför kameran, gillar hur min haka inte tycks ha något slut och hur min tunga är på väg ut. hot hot HOT

Photobucket
opa opa! tua hade på sig sin zakynthossombrero (undrar varför firefox ordlista inte kan stava det ordet, är väl ganska välanvänt ord i svenska språket?) kvällen till ära.

Photobucket
massa glada människor. niklas var också glad fast han ser ut att sitta och gråta bakom sina wayfarers på den här bilden. jag lovar!

Photobucket
alle letar efter nåt i sin väska.

Photobucket
malin har tatuerat sig. ganska cool ändå att vara gjord i tyskland tycker jag. eller mysko, men mest cool.

Photobucket
haha joel ser ut som en liten bäbis som just har lärt sig sitta. eller som att han skulle vara råpackad. dock tror jag inte att han var varken eller här, så vete fan vad han håller på med.

Photobucket
malin och bobby njuter av en öl i kvällssolen. jag njöt av chipsen i nedrekanten av bilden.

Photobucket
jen och julia. välkomna till finland alla öspelsdeltagare, skål!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hahahsjukt snygg bild alltså :D

FredrikW sa...

Äckligt fina bilder! :D

Himo sa...

Det är ju mycket möjligt att jag håller på med något... nice bilder... har du något när jag battlar med Jouya? =P (JAG VANN JU!)

Nikkepikke sa...

hur kan du vara säker på det? :]