torsdag, juni 11

resumé

nu har jag varit i vasa, och intervjun gick bra. resan likaså, och trots att det flera gånger höll på gick helt åt helvete så klaffade allting perfekt. jag fördjupar mig inte desto mera just nu, utan kan istället ge er några smaskiga ledande meningar: shopping @ isabella, hängmördade kossor, fel busshållsplats, totalt ett dygns resande, knappt någon sömn, svinbra intervjuer, jag gör självklart bort mig, nästan borttappad skinnjacka, supermycket stek på en bänk, shoppingmayhem, världens finaste gina tricot, arga mumlande busschaufförer, spöregn, finskhumppa och fjau-skjuts till stan.

nu ska jag fota mina inköp från vasa (jag funderade en stund på om jag skulle cencurera några plagg för allmänhetens, och min mammas hjärtas skull, då förstår ni kanske mängden) och sen ska jag fara på fottismatch, heja mjölksyra bvs!

vi hörs inatt hörni, puss

2 kommentarer:

CAT sa...

Du får inte censurera!!!11

Anonym sa...

Jag såg kassarna..../mamma