torsdag, juni 4

inte för att jag är bitter

men idag är faktiskt en skitdag. för det första, vädret. det regnar och blåser. det är en sån dag som man bara skulle vilja ligga inne i sängen och se på film efter film efter film med sin pojkvän. så far man och handlar till kantarellen, och så har alla jävla par i hela mariehamn bestämt sig för att handla ben&jerrys och gå hand i hand. fuckers. till på det får jag inte ens ligga hemma och vrida mig i sorgkrämpor ikväll, utan jag ska spela fotboll. och det kan jag lova, jag är inte bra på fotboll. jag kan ju för fan inte ens reglerna.

nu ska jag försöka göra eld i våran panna så vi har varmvatten att duscha i ikväll efter allt skenande. mamma lämnade mig med sjutton kilo bark, tidningar och en tändare. vem tror hon att jag är? robinson-ellinor?!

1 kommentar:

sara sa...

hehhe, det där med att behöva elda för att få varmvatten kan knäcka en vissa dagar. som idag.