lördag, juni 13

tanssi tanssi

Photobucket
jag och erica var till avancia och körde danspass idag inför tisdagens premiär. hon testade koreografin på mig, och jag blev svettig som en pisseblöteylletröja och trött. men det var jätteroligt, så nu ser ni till att boka in er tills på tisdag, så ses vi där. påtal om det borde jag nog boka snart kom jag på nu. men ja, komsi komsi.

Photobucket
elin du har nog rätt, jag är lite lik en bulldogsvalp ibland.

Photobucket
tanssi tanssi.

Photobucket
såHÄR trött blev jag. och svettig som ett djuriskt djur över hela kroppen. skulle bilden vara i färg (som det lyckligvis inte är) skulle ni se hur djuriskt röd jag var över hela ansiktet förrutom överläppen. sexigt, som en viss kille jag känner hade sagt.

Photobucket
hahaha erica trillade sekunden senare bakåt. detta finns också på bild, men jag lämnar det åt fantasin för er del.

Photobucket
ser ni hur impad erica är över mina breakarskills? jag kommer att vara hennes stand in om hon är sjuk någon gång sen så ni vet. hehehe skojar bara.

Inga kommentarer: