torsdag, juni 4

partypic

Photobucket
foto: tanya jansson

yeah, en partypic från i lördags när jag gled runt (ensam) på arken. det är faktiskt en ganska fantastisk historia. jag gick till kön med frida, köade med dan och tord, träffade martin i baren, satt en stund med jens i nattklubben, dansade med leto på gubbhyllan, nojsade med jakob, kylde mig i rökrutan med yasmine och solli, tjafsade i lobbyn med freddy, satt fast i mangis armhåla en sväng, pratade om dialekter med någon svensk snubbe, träffade min nya arbetskollega victor, satt med jens i nattklubben en sväng till och avslutade på trottoaren brevid dixiekön med danne, sen kom ted och så for jag hem med samma taxi som honom och sov. inte hos ted (så har vi det utrett). det kanske är en bra grej det här att gå till arken ensam, eftersom jag av reasons unknown inte brukar lyckas hålla ihop med dem jag går dit med. lite av ett mysterium, NAAT.

Inga kommentarer: