fredag, juni 12

and speaking of cracked toenails..

så hade vi ju korpmatch ikväll. jag avstod - vilket kanske var bra med tanke på, ja. ungefär såhär såg det ut från min synvinkel (med andra ord, plätten av gräs där jag satt och inte orkade anstränga mig desto mer, alltså antstränga mig i som i att ställa mig upp, för att ta bra bilder).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

fem upptäckter jag gjorde när jag kom hem och laddade in bilderna:

1. jag har nästan bara bilder på elin.
2. min barndomskompis ida var visst med i motståndarlaget.
3. mette var där.
4. min dator håller på kollapsar.
5. jag har två überdyra räkningar att betala inom de närmsta dagarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev snygga bilder! :D

MAESTRO sa...

hihih :dd::dd:d:d:d

iDa sa...

scnyyggt! "min" elin föresten? :)

Madelen utan e sa...

ticktack ida! och nä inte din elin, hon fastnade typ bara på en endast bild! jag vet inte vad elin heter i efternamn, men hon elin som spelar i mitt lag ivf.