lördag, juni 20

jag far till göteborg imorgon och håller på packar - därför får ni bara några bilder från gårdagen i förbifarten

Photobucket
nåväl, kvällen spenderades på letos stuga tillsammans med honom, fanny, henke, bobby, elin, malin, kasper, emil och copi. det var trevligt och roligt. på bilden ser ni malin och leto själv. leto tycker om min blogg, jag tycker om leto.

Photobucket
skyler var med också. och jag hade min långklänning, jag älskar den.

Photobucket
elin pussar på mig, vilket verkar ha blivit något av en fototradition. och mamma hade gjort en krans åt mig av de enda blommor man kunde hitta på hagaslätten - prästkragar.

Photobucket
vi åt kött och nypottisar.

Photobucket
gnuggade nos med copi.

Photobucket
kasper slog mig på rumpan med den där köttbiten - medan den var inplastad fortfarande - det snärtade.

Photobucket
malin, något stirrig men sjukt söt!

Photobucket
jag och elin drack nästan en hel öllåda. crazy shiett!

Photobucket

Photobucket
grillad banan till efterätt.

Photobucket
och heidis och min nya favvisdricka - eller åtminstone min. skumpa och svartvinbärslikör. sjukt gott.

Photobucket
resten av kvällen gick jag - tack vare bastubadande - runt och såg ut som en chimpans med piskmärken på ryggen och en knocka på huvudet. helt jättehemskt. men lite söt var jag nog. redan klockan två blev jag skittrött och somnade nästan på teddys soffa.

mer bilder kommer när jag kommer hem från gbg, tills dess, njut av solen och spela mycket volleyboll så hörs vi på onsdag!

Inga kommentarer: