torsdag, juni 25

midsommarbildsuppdate och sen godnatt

jag hade så många sköna bilder från midsommar så jag kände att jag var tvungen att visa några till innan hela midsommarhysterin har lagt sig. kom hem från götet ikväll och har inte riktigt fått ro att gå och lägga mig, trots att tanken på att jag ska upp klockan sju gnager i bakhuvudet. men sova kan man göra när man blir gammal, visst?

Photobucket
jag är jävligt trött på elins pussande. (eller nej, såklart jag inte är)

Photobucket
henke och hennes fabulösa ögonbryn tillsammans med någon ljus degklump till mad.

Photobucket
den här bilden kvalar lätt in till "den sötaste bilden jag sett i år"

Photobucket
jag omgiven av lammkött, nej jag menar såklart karlar.

Photobucket
kasper sneglar sexigt in i kameran medan han steker sin enorma köttbit.

Photobucket
två helt fantastiska brudar. och en röd vägg.

Photobucket
jag tror vi tog ungefär tretton sånahär bilder, och det kan enklast förklaras med att öllådan började bli tom redan här.

Photobucket
fysatan vad elin är söt på den här bilden, bob också. mig kan man diskutera, haha. men det blev ju lite en outfitbild också, som synes hade jag min älskade långklänning på mig.

Photobucket
här ser man riktigt alkoholen röra sig i mina vener. och ja, behöver jag ens förklara mina bröst? FISH-EYE.

Photobucket
pojkar.

Photobucket
och ja, det här var precis innan jag kom på den fantastiska idén att åka med henke, klingan och patrik till stan. iförd bikini slängde jag ihop mina tillhörigheter (och tappade därmed bort all mat, min halsduk och en sandal) och så åkte vi till stan. under resans gång fick henke plocka björklöv från min rygg i vad som kanske var en evighet, och som tur var hade jag dragit på mig min klänning igen innan vi var framme i stan. men ser ni min blick? och ja, det är en negerkyss.

Photobucket
framme hos teddy. där fick vi paj (varför känns det som att alltid där klingan finns - så finns det en paj?).

Photobucket
när jag är full tar jag konstiga bilder. men den här var ju rätt fin också tycker jag.

Photobucket
tua ville nog krama teddy. av bilden att döma var det inte ömsesidigt.

Photobucket
sen halvsomnade vi på soffan till ljudet av dåliga youtube-klipp och sen for vi hem och sov. klockan var nu ungefär halv två på natten. kändes som sju på morgonen. sa jag att vi började dricka klockan fyra? en fin midsommar hade jag, som om ni inte har förstått det redan liksom.

3 kommentarer:

hanna sa...

snyggg klänning, är de h&m?

Himo sa...

dom är nog faktiskt bara lammkött didär pojkarna...

Madelen utan e sa...

hanna: jajjamensan!
joel: jaa jag vet, men jag ville inte göra dem ledsna, ehehe