onsdag, augusti 12

allt eller inget

Photobucket

"madde, du som är så bra på photoshop, du kan ju retuschera bilden så den blir bra" är nåt som jag inte alldeles för sällan får höra både i jobbet och utanför. och ja, jag kände väl att jag var helt-okej-duktig själv också faktiskt. tills jag av reasons-unknown kom in på erik johanssons portfoliohemsida.. alltså, det är helt insane hur skillad han är på fotoretusch. jag blir så jävla sugen på att bli retuschör när jag ser såna här bilder. vill bara ta ledigt en månad, dra för gardinerna, sätta mig framför datorn och öppna photoshop. nu är det ju tekniskt omöjligt eftersom min dator nätt och jämnt orkar vara igång och bli bloggad med, but still. suget finns där. kolla in sidan så förstår ni vad jag menar. jag menar, det är ju inte så svårt egentligen. det är ju bara att ta sig tiden liksom. typ.

www.alltelleringet.com

1 kommentar:

ABERLUND sa...

Ohgud, Har också varit inne där. Kan sitta och kolla på en bild jättelänge och bara försöka förstå hur han har gjort. men jag är helt väck. förstår inte alls. Äckligt duktig