söndag, augusti 30

everything will be okay in the end. and if it's not okay, it's not the end


bild

så himla fint citat. nästan tatuerings-material skulle jag kunna sträcka mig till. nu ska
jag försöka dra mitt lazy ass till sängkammaren (eller ja, klädkammaren med en säng i)
och sova. för imorgon är första skoldagen, och att ha påsar ner till nyckelbenen på första
dagen känns inte som en hit.

har målat om naglarna två gånger nu. först i någon slags blåturkos nyans som såg helt sjukt
snygg ut på whitney port, men som på mig mer förde tankarna till en gammal ladugårdsdörr
ute i sund någonstans (no offence). så nu har jag istället lackat om till en trygg och
välbekant rosaröd nyans. alltså förlåt, jag antar att det här inte är så jävla intressant. som
om det spelar någon roll vilken färg jag har på mina jävla naglar. tror jag är lite hispig över
imorgon i smyg och bara inte vill gå och lägga mig. har ju ingen jävla aning om vad jag ska
ha på mig heller. funderar på att följa heidis råd och lägga ut alla mina finaste kläder på
golvet i mitt rum och sen lägga mig i där och sprattla tills jag får armen i någon ärm och
sen cykla till skolan. i det utlovade ösregnet. fabulous.

Inga kommentarer: