söndag, augusti 30

too much to ask?

när jag stod och torkade champagneglas idag började jag fundera över kärlek. jag tycker
inte att jag har alldeles för höga krav när det gäller killar, det enda jag begär är att han

..får mig att skratta
..har fina ögon
..håller om mig i folkmassor
..rufsar i mitt hår när vi pussas
..är smart
..inte bor femhundra mil ifrån mig
..gillar att ligga i sängen länge på söndagar
..gillar lösgodis
..har en lugg som han kan kika på mig underifrån
..har ett fint skratt
..är kreativ
..orkar lyfta mig
..inte stressar upp sig över småsaker
..och så skadar det ju inte om han tycker om mig så mycket att
han inte kan tänka på nåt annat än mig.

men det är tydligen för mycket begärt.

3 kommentarer:

Dexter Mäkelä sa...

Hej Madde!
Förlåt, men jag är upptagen för tillfället =/

Gisela sa...

haha - orkar lyfta mig- :D

Madelen utan e sa...

dexter: hahahaha åååh fan vad synd :(
gisela: JA det är viktigt att inte känna sig som ett fläskberg i sitt förhållande. och bilden av dig och john på arken hägrar ju alltid. såklart. dansandes. suck.