tisdag, augusti 25

jag längtar

..så himla mycket efter min dator just nu! känner mig så hemskt sugen på att göra om blogglayouten och börja blogga seriöst igen. känns ungefär som jag kan tänka mig att det känns efter en lång semester från ett jobb som man älskar.

jag ska förstora bilderna, uppdatera min vill-ha-lista, göra en ny header, visa min lägenhet, ta er på en tur genom min nya hemstad, visa mina nya inköp (det är inte så farligt som det låter mamma, jag lovar), tipsa om snygga kläder jag hittar här och som även kan finnas hemma på åland, berätta om hemska och roliga saker som händer och en massa sånt som jag i vanliga fall gör här på bloggen.

men just nu skäms jag. känns som jag har en häst som jag bara matar med gammalt hö lite då och då och klappar när jag får dåligt samvete, när jag egentligen vill rida och bygga en ny hage åt den med en massa friskt gräs och kuperad terräng. typ.

Inga kommentarer: