tisdag, augusti 4

MAD x 4

Photobucket

jag behövde en ny vinjettbild till maderiellt, så jag hade min favoritfotograf att fota mig i studion igår kväll. sen satt vi och pratade om livet i sommarsoffan i två timmar till klockan ett, tiden bara rusade iväg. fin kille det där alltså. jag kom hem halv två, somnade två och har varit på jobb sen halv nio = tröt mad.

idag är nog en riktigt fin dag, jag har äntligen börjat få koll på månadens xit, och jag tror att det kan bli fint. dessutom ska jag ta ett glas vin med heidi på åbben ikväll och så kommer det jävligt bra musik på x3m just nu.

7 kommentarer:

CAT sa...

När ska vi ses?

Anonym sa...

Vad vackert... Som i en film utan andetag.

Madelen utan e sa...

catrin: hm, jaa när har du passligt? :D

anonym: åh vad poetiskt och fint! puss!

erica sa...

tredje bilden från vänster är såååå du! (och första såklart)

CAT sa...

Jag har tid när som helst! Förutom kanske kvällen fredagen den fjortonde. När flyttar du?

Madelen utan e sa...

cattttt: okej, jag flyttar helgen den 22a - men innan dess ska vi väl hinna ses två gånger åtminstone! jag är ledig nästan hela nästa vecka och i helgen så DÅ DÅ DÅ DÅ! picknick! jag har hittat värsta mysiga parken i stan som vi måste testa <3

CAT sa...

Jamen vad bra! Nu är det sådär länge sedan vi sågs igen, att om vi skulle träffas på krogen skulle vi prata i munnen på varandra medan folk står bredvid och sparkar på oss. Men vi satsar på nästa vecka då. Vad har du för planer för helgen?