onsdag, augusti 19

jag vaknade med allt smink under ögonen och cykelbyxorna uppsnurrade till ljumskarna

nu ska jag gå och duscha jävligt länge, borsta tänderna, klä på mig, leta upp en snygg outfit till den årliga fotografmiddagen på park ikväll, fara och besikta bilen och sen är det min sista arbetsdag för den här sommaren. känns jävligt bra samtidigt som jag vet att jag ändå kommer fara dit efter idag och dessutom har jag multumångest över att göra bra ifrån mig på min sista dag. hoppas jag slipper stressa lika mycket som igår, för det var fan inte roligt någonstans.

min rara mamma håller på syr upp min viktor&rolf-trenchcoat, hoppas den blir fin som kortare version och inte helknäpp och allt för vippig. om den blir fin ska jag ha den på mig på fredag när vi ska fira bobby tjugo år / gråta över att alla flyttar. annars.. var det hundra euro åt skogen.

äeh, nu ska jag lyssna på the rasmus och dagdrömma om heidi. så jävla mycket nostalgi i den här låten så det inte knappt finns:

Inga kommentarer: