söndag, augusti 2

a slight change of wiew skulle inte skada

Photobucket

jag börjar bli trött på att sitta och glo på den här skärmen, skulle gärna byta ut synfältet till någonting mer i stil med det här, hoppa i min randiga bikini, solhatt och ligga någonstans med någon av mina jävligt fina vänner. jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna så sjukt fina vänner. på sistone har ni faktiskt varit helt otroliga. jag menar, att umgås med mig just nu är en bedrift. att först ens lyckas få tag i mig är i princip omöjligt då jag inte svarar i telefonen, men att också lyckas planera så man hinner umgås med mig och lyckas föra en konversation är helt fantastiskt. utan så trogna och förstående vänner hade jag varit doomed.

nu ska jag fortsätta jobba. tur att mitt jobb går ut på att förena kläder, foto, text och umgås med massa fantastiska människor. lyllos mig.

4 kommentarer:

Himo sa...

Jag slutar jobba på tisdag... då tänkte jag försöka söka mig utåt något... kommer visserligen faila, men man kan ju försöka... när har du jobbat klart? du far väl snart tom.?

Madelen utan e sa...

sweet dude! ut som i ut på sjön? då är jag lätt på åtminstone. jag jobbbar nog rätt mycket ännu, men nästa vecka, alltså från den tionde, så är jag ledig nästan hela veckan, och annars så jobbar jag ju bara till halv fem för det mesta också så :) jag flyttar den 22a!

Bobby sa...

du är väll för sweet som skriver något såntdäär

Madelen utan e sa...

boobs: jag ville att ni skulle veta hur mycket det betyder bara. för det är sjukt mycket.