lördag, augusti 22

BUH BYE

sådärja, nu ska jag klä på mig, slänga ner lite kläder i en väska och sen sticker jag till vasa på heltid. jag har bara gråtit nio tårar över flytten och jag tänkte att det räcker nog. vi ses ju alla på juldagen, eller hur? och vår bäddsoffa står snart och väntar på att få bli använd. och ta mig på allvar när jag säger det. fan vad jag redan saknar mina vänner. förstår inte hur jag ska klara mig utan er.

men nu - less sentimentalt dravel, more tacos and getting dressed!

5 kommentarer:

bob sa...

böööl.hejdå<3<3<3

maestro sa...

:(:(:(:(
<3

Himo sa...

oi! jag tycker faktist det var du som inte dök upp i fredags... JAG var fan överallt! på samma friggin gång!.. dock var det ju också JAG som vaknade upp i en liten stuga utan att riktigt fatta var jag var... Visade sig sen att det var flinks stuga i lemland... jonä, jag var hype i fredags, rätt medvetslös lördag, och undangömd söndag... synd att du hann smita renn...cya someday, someplace...

Madelen utan e sa...

joel: jag kan erkänna att jag var lite småseg i fredags, men jag var faktiskt på indigo typ en timme och på arken en timme eller nåt fram till klockan halv tre typ. sen tvingade jag hem en sjukt full bob och sen for jag hem själv. så jag är lite besviken på min egen insats med tanke på att det var min sista kväll på åland på jävligt länge.

var tråkigt att vi inte hann ses en endaste gång under hela veckan dude! helt stört. vad ska du göra i höst? skulle du bli kvar på åland? eller flytta bort? eller komma till vasa? hur var det? mjihihihihih puss

Himo sa...

Jag har noll koll på allt som heter framtid faktist... vad som hellst kan hända..