onsdag, augusti 26

helt sjukt jävla råsnyggt



jag har varit sugen på att färga håret rött igen till hösten och skaffa extensions ett tag nu. men efter jag kom till vasa och konfronterades med någon slags boom av rödfärgningar-gone-wrong så har suget succesivt försvunnit. tills jag gjorde misstaget att gå in på carolines blogg. det finns ingen brud som jag älskhatar mer än caroline. det här kan vara det snyggaste röda håret jag sett på jävligt länge. kanske ever. och då räknar jag till och med med ashlee simpson.

1 kommentar:

Madde sa...

Eftersom du befinner dig i Vasa kan jag STARKT rekommendera salongen Artistica (http://www.artistica-hair.com/frame.php?lang=sv). Stefan Storm som äger salongen jobbar för Schwarzkopt och brukar hålla kurser runt hela Finland. Gå dit så blir du snygg! Priserna kan du kolla på hemsidan.