torsdag, augusti 6

pepp som fan som fan som fan

vet ni, just nu rullar mitt liv på in sån jävla takt att jag hinner knappt tänka. jag jobbar från tidig morgon till sen kväll varje dag - and i like it! just nu går det riktigt jävla bra på jobbet dessutom. ingen ångest på morgonarna i bilen påväg dit, och inget lipande till fjantiga låtar på vägen hem.

skämt åsido, jag känner att jag har utvecklats nåt så enormt den här sommaren. inte bara kvalitétsmässigt (vilket jag också känner att jag har gjort, och det är nog helt och hållet toffes förtjänst. all credd till honom - i love him) utan också på alla andra fronter. jag känner fan att jag klarar av allt. inget är för svårt eller för jobbigt. och det mina vänner, det är ingen dålig känsla.

nu ska jag se på vad som nu mer - tack vare min kära kollega skvallerkärrings-viktor är ett helt spänningslöst och totalt ointressant avsnitt av true blood och sen sova. imorgon ska jag på sälsafari med frippe. det kan sluta på två sätt - katastrofalt roligt eller fruktansvärt. eller både och, om jag känner honom rätt. vilket jag gör. tyvärr.

har jag berättat att han här om dagen berättade för mig (och resten av redaktionen) att det enda som hindrar honom från att skjuta på mig med luftgevär är ett eventuellt fängelsestraff? tydligen får han en stark lust att göra det varje gång han ser mig gå förbi, men istället för att skjuta mig glor han iställer iskallt och hatiskt på mig. känns tryggt. hoppas han tar med en grå baddräkt som jag beordrat honom om. ser ni bildtexten i tidningen framför er? "fredrik granlund badar med nio sälar, fredrik till vänster i bild"

Inga kommentarer: