fredag, februari 20

blah blah blaaah

älskade vänner vilken underbar dag detta har varit! en dag för historien. först låg jag och drog mig imorse till kvart över tio, var så jävla trött. (vet inte om det har att göra med att jag och ted brottades halva natten, eller som han uttryckte sig "du försökte ju få livet ur mig när jag bara ville sova") eller om det berodde på att jag hade på känn att det skulle bli en jävligt jobbig dag på jobbet.

tji fick jag när jag kom på jobb halv tolv, inte ett endaste jobb på hela dagen fanns på mitt schema. vi har en liten whiteboard med namnen och uppgifterna här på foto som vi varje morgon fyller i, och under mitt namn stod bara "helgmöte klockan 14". skönt.

sedan satt jag och pratade med jacobi och sånt en stund, ritade en karta över världen (ja, typ), blev fotograferad av jacobi till morgondagens panel som jag är med i (läsläsläs) och fotade lite små roliga saker till dittan och dattan. riktigt skönt har det varit.

ikväll har vi varit på fest till mariebad.... no comments på det, och alldeles nyss pratade jag med min numera trettonåriga lillasyster i telefon. enligt henne hade jag "ett enormt grönt paket" som väntade på mig hemma. jag misstänker att det är lakritsremsskor. nu ska jag bestämma om jag ska fara och partaja med henke och bob eller om jag ska fara hem och öppna paket, äta tårtrester från igår och brottas med ted.

Inga kommentarer: