söndag, februari 1

ett utdrag ur mitt liv

ni sitter väl och väntar på när jag ska spy ur mig nåt intressant ur mitt liv antar jag:

ikväll var jag och elin och spelade badminton här i hallen bredvid mig. det var roligt och utmattade. mest för att jag är en sån idiot att jag siktar på personen på andra sidan nätet istället för att försöka få till en snygg.. touchdown på deras golv. så vår (a) match (er) gick mest ut på att elin motionerade mig som sprang fram och tillbaka som idiot på min sida av planen. lite dansinslag och skrattattacker hann vi med också, och nästa gång (ja det här ska bli en tradition tänkte vi) så tror jag att jag ska ta med en skiva så vi verkligen kan rocka loss på banan! kanske en filmkamera också, ni vet, det är ganska roligt att spela innebandy tänkte jag skriva, bandminton med med elin och madde. men det roligaste var när elin skulle fara hem och jag åkte på hennes motorhuv och sen slungades iväg åt sidan. hehehehe. skitskoj madde.

nu ska jag pilla bort prickigkorv från mellan mina tänder och läsa ut "ljudet av ditt hjärta". sedan blir det dilemma. vänta till mars (tolvte mer exakt) eller läsa den på engelska nu med en gång? grejen är inte den att jag är rädd för engelska, jag är jävligt bra på engelska. men jag är rädd att karaktärerna ska vara annorlunda som amerikaner än som svennar. eller ja, om de ändras som personer liksom. jag älskar dem ju! usch det blev för fjantigt nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh badminton, fan vad kul! jag vill ååå :| *avis*