måndag, februari 2

jag vill fara och jobba nu direkt

jag har inte varit såhär peppad till att jobba på väldigt länge. sitter och längtar tills klockan ska bli åtta så jag får fara på jobb! jag ska visa er varför:

Photobucket
jobbet har skaffat sig sproilans dsjuhundror som sägs ska vara jävligt ljuskänsliga och bra på alla sätt och vis.
Photobucket
nytt batterigrepp till också såklart
Photobucket
ett jävligt bra ljuskänsligt standardobjektiv med brännvidd 24-70 och bländare 1:2.8! YEEHAA
Photobucket
och jävla satans SB-900, vet ni att jag kommer vara i himlen. dessutom ska jag fota dansande brudar, kan det blir bättre?

1 kommentar:

Anonym sa...

när du kört D700 me 24-70an så kommer du inte att vilja ha en D300 mera^^ du blir fast. hehe jag vet, vill å ha en egen D700! Så spara/låna till en D700, det ska jag iaf=)