lördag, februari 7

girl in a coma

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

nu är jag äntligen klar med alla dagens bilder. har jobbat konstant sen klockan elva, och är helt komatosad. men det har faktiskt varit kul, och det är nog tack vare liz (fyfan vilken go tjej), jazzfestivalen och inte MINST kameran. jag älskar nikon dsjuhundra. det är helt otroligt vad jag älskar den. jag älskar att hålla i den, att kunna fota i skitdåliga ljusförhållanden utan blixt (alltså jag säger bara ISO 6400..), att den är så jävla snygg och lätt i handen och dessutom gör den mitt jobb tusen gånger enklare när den är så satans perfekt. och jag har chansen att få en alldeles egen med batterigrepp för 1880 euro, tycker ni att jag ska slå till? jag är värsta mesen när det gäller beslut så snälla fatta det här åt mig. måste maila ikväll om jag vill ha den. snälla rara gulliga bloggläsare hjälp mig och motivera gärna.



(och jo, den här låten är äckligt bra och också min rubrik)


3 kommentarer:

Anonym sa...

vadå för 1880 spänn?? med bg också? slå tiiil! superbra pris! men glöm inte 24-70an, där far det väl en tusing till? sen har du en schyst setup^^ visst iso6400 ser onekligen bra ut för tidningstryck!
köp
köp
köp

Anonym sa...

Jag tycker helt klart att du ska slå till och jag tror inte jag behöver motivera för det gör du så bra själv :D

Anonym sa...

snyggt! du är snygg!!