måndag, februari 16

det där med sömn och tankar som ersättning av den

jag har hört att det är ganska bra att gå och lägga sig innan klockan tolv på nätterna, men det är inget jag riktigt nånsin lärt mig att utöva. nu är klockan kvart i ett och jag skulle ha en "tidig kväll" ikväll. som fan heller.

jag sitter och funderar på lite diverse saker, samtidigt som jag pillar på en header åt gulle-elin och lyssnar på tv4as sportsummering av veckan (det sistnämnda är givetvis aningens ofrivilligt). saker jag funderar på är till exempel:

  • hur mycket kan man lita på svenska snubbar som heter henrik och säljer kameror?
  • var kan man hitta de skitsnygga korta trencharna jag såg på diverse axlar i stockholm? (ENORMA CRAVINGS HÄR)
  • orkar jag fara till elin imorgon kväll och bjussar hon på middag?
  • borde jag duscha nu innan jag går och lägger mig eller i morgon bitti (lätt svettig efter träning, usch blä fy jag vet)?
  • hur många personer har försökt ringa min strömlösa mobil vilken ligger och fryser i teds bil i lemland. (jag befinner mig för tillfället i saltvik, och för att klargöra saker och ting för er alla, speciellt elin, så bor jag här. i saltvik. jag boor alltså här).
  • hur ska jag kunna motstå de flera kilona godis och halvlitern sprite som ligger utspridda i mitt rum? ska jag hälla ut dyr sprite jag betalat för själv bara för att rädda mig från sockerchock?
  • vill någon (catrin) köpa min v&r-trench om jag hittar en såndär kort som jag slurpar över?

nu ska jag försöka, jag ska verkligen försöka lägga mig i sängen och sen försöka blunda. till och med på sportprogrammet säger de att klockan börjar bli mycket, då är det nog dags.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jo. du kan få middag. :)

Anonym sa...

hihi:) men du vet, jag hade planerat in det så att jag skulle vara kla ungefär vid kl 18 i lördags;) och förresten så ligger dina strumpor i redaktionsbilen. hihi:P

Anonym sa...

såhär tänkte jag:

middag
promenad med knäpp hund
halka omkull
vara inomhus
popcorn och film

bra? dåligt?

Anonym sa...

sounds fine to me!

Anonym sa...

http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=438