tisdag, februari 17

hard work work

det är fruktansvärt vad bloggen blir lidande när man jobbar hela dagarna. jag är nog en frilansare i kropp och själ. trivs liksom bra med att jobba på distans och bara komma in och lämna in arbetet lagom till deadline. påtal om deadlines, är det någon som har ett par enkla svarta pumps med ganska hög klack och rund tå att donera/sälja billigt i välgörande syfte inför nästa månads xit?

och jo! imorgon är det onsdagen den artonde februari, alltså lika med xit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara säga att jag är otroligt stolt över dig! Du är ju hur duktig som helst. Det är en helt otroligt härlig känsla när ens vänner lyckas.


(ska väl tillägga att jag förstås är stolt över alla mina vänner <3)

Anonym sa...

Jag har ett par, du kanske vet? lackpumpsen?