onsdag, februari 11

examensarbete

eftersom jag följer många av nuvarande mk-treornas bloggar kan jag inte undgå att läsa om examensarbetena de jobbar med. det fick mig att tänka på mitt eget som jag höll på med för exakt ett år sedan. vid det här laget hade jag väl knappt börjat, men det var säkerligen meningen att man skulle ha gjort det.

however sitter jag och tittar på det just nu. läste igenom min dokumentation över arbetet och fick nästan en tår i ögat. jag är så himla stolt över mitt examensarbete. nästan så jag spricker. (ni kanske inte alla vet kom jag på nu, att jag gjorde ett varumärke, chill, med två olika sorters läskedrycker i åländsk anda, med etiketter, marknadsföring i form av trycksaker, flashfilm och såklart ett läskrecept både till lingon- och havtornsläsken.)

les etikettes:
Photobucket

Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt arbete var helt klart bäst!

Anonym sa...

Jo, Madde, det tycker jag verkligen!