söndag, februari 22

det var värre än jag nånsin kunnat tänka mig..

..ute på slemmern. det blåste kuling, snöade och var iskallt. frippe joggade ifrån mig och skrek arga saker som "var inte så jävla gnällig!" "fan vad långsam du är!" "kom nu då!" och "du är precis som min son!" jag var trött på slemmern redan efter tio minuter, men vi småsprang runt där och fotade, byggde vindskydd, skrek och drunknade i snö i ungefär två timmar. enligt frippe såg jag "förjävlig ut" när jag gråtit så sminket smetats ut, men jag kan inte säga att han var så jävla snygg i sin snodda mössa heller.

Photobucket
påväg ut på isen


Photobucket
reportagejouren

Photobucket
frippe lämnade mig ensam..

Photobucket
..och sprang iväg

Photobucket
det blåste upp

Photobucket
jag frös ihjäl

Photobucket
men frippe byggde ett, enligt honom, norskt  snöskydd han lärt sig i armén (på bilden är det täckt av en stor fjant)

Photobucket
vi började frysa (iallafall jag)

Photobucket
påväg tillbaka (observera skillnaden mellan den första bilden och den här)

7 kommentarer:

Frida sa...

så vackert *tår* Du är rätt lik Jeanette Karlsson på andra bilden!

lotta sa...

du är snyggggggggg. och det är tur att någon vill gå ut i stormen frivilligt för att ge andra trevligt bildmaterial att beskåda :)

Anonym sa...

"men frippe byggde ett, enligt honom, norskt snöskydd han lärt sig i armén (på bilden är det täckt av en stor fjant)"


HAHAHAHAHAHAHAHAH, du räddade min kväll. :D

Madelen utan e sa...

elin: haha
lotta: tack
dezdemona: vem är jeanette karlsson?

Anonym sa...

Men helvete då.

Anonym sa...

haha, vilket härligt inlägg! :D

Anonym sa...

alltså jag förstår inte vad ni gjorde på slemmern? :P