tisdag, februari 3



jo, vet ni, jag var via nya avancia idag också och förnyade mitt medlemsskap. det var helt gratis, och nu för tiden gäller medlemskapen på obegränsad framtid, det gillas. jag gick ett varv runt gymet och via salarna och tittade också. TACK! TACK AVANCIA för att ni har gjort det så bra. fick lust att börja träna igen nu. så fräscht och stort och inspirerande. och med nya solarium (not that i care..). imorgon kan man dessutom (förhoppningsvis) börja boka via internet till gruppassen igen. ska testa alla olika pass igen för att se om det är bättre i en stor och fin sal eller om det är lika.. intetsägande på spinningen som innan flytten. vi hoppas väl det på första va, HURRA för avancia! (som dessutom bara kostar 7,50 mot träningsverkets 12, ha)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är ju svinigt dyrt mot vad det var tidigare! Dessutom så tycker jag att de nya maskinerna är helskumma.

miiich sa...

hej :), altså jag har ett problem. min blogg är så jävla ful. Så jag sku höra hur du har gjort? för alla mallar är ju antingen för smala och ihoptrycka eller för breda så att vilken synskadad som helst kan läsa den. Har du lagat din egen eller har du laddat ner någon ? :) // michaela