måndag, februari 2

pirr i magen

orsaken till att jag vill jobba som fotograf i framtiden är detta. att man genom att titta på fina bilder kan få en alldeles mysig känsla i kroppen och ett pirr i magen. att bilder kan påverka en så mycket på både medvetna och undermedvetna plan. jag ska ge er en liten tjuvtitt i min pirr-i-magen-mapp.


Photobucket
jag är väldigt svag för diffusa bilder med snygga brudar på. gärna får de vara nakna och har långt böljande hår som alma på den här bilden. fotografen är thenewkid.se, som jag har följt länge på bilddagboken där hon henne hunnd, med det har inte hit att göra egentligen.


Photobucket
fina skor i mängder. colin stuart-skorna längst ner till höger är en lite av en dröm som jag har. bilden tillhör fashiontoast

Photobucket
jag ÄLSKAR att ge bort genomtänkta fina presenter till mina nära och kära. det här är ett paket som elsa billgren gav till sin kompis. det innehåller en fin klänning från beyond retro som passade perfekt. så himla fint.

Photobucket
den här bilden får mig att vilja bli en bättre fotograf. den får mig att sikta högt.

Photobucket
se vad mysigt, lite festivalfeelis och slappa men ändå jävligt snygga brudar i lika snygga kläder. minns inte varifrån bilden är, kanske fashionspot

Photobucket
den här tjejen får mig att bli arg på mig själv för att jag inte fotar mina vänner mera. jag VILL så ha med mig kameran vart jag än går och föreviga alla, vi är ju bara unga en gång liksom, men det blir inte som man vill när alla är så nogranna med hur de ser ut på bilderna och täcker för ansiktet. den här bilden är kanske från thecobrasnake

Photobucket
de här skorna skulle kunna funka som ha-begär, som jag skrev om i förra inlägget. oklart om de kommer från topshop eller zara dock. enlig elin är de från zara, men enligt elsa billgren är de från topshop.

Photobucket
fint med flätor tycker jag. speciellt i blonda hår. den här bilden är nån produktbild från typ asos

Photobucket
paris

Photobucket
paris

Photobucket
fint nitbälte från zara tror jag bestämt. snodd från en blogg jag inte minns namnet på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad menar du med det här "jag har följt länge på bilddagboken där hon henne hunnd"?? henne hunnd? :D

och du. skorna ÄR från zara.

Unknown sa...

Skorna är från zara, sorry om det blev något missförstånd. Trodde bestämt att jag skrev zara. Kram!
http://elle.se/bloggar/elsa-billgren.aspx