lördag, februari 21

plommonstop

jag har varit sugen på ett plommonstop ett bra tag nu, men idag när vi var på loppis till hammarland och jag såg världens finaste (dock privata - inte till salu) hatt så växte suget och blev ett begär istället. en sån som sandra har skulle jag kunna tänka mig. med rosett och allt! påtal om loppisen så kan jag rekommendera den till alla som är intresserade av inredning, köksgrejer och serviser. bra priser och fina grejer har de hos gubben och gummans i hammarland. mer om det i tidningen på måndag.

nu ska jag ladda in lite bilder och sedan måste jag nog köpa en tortilla från hese.. förlåt mamma men sjömansbiffen du skickade med mig i morse är inte alls lockande. speciellt inte där den ligger upp och ner i baksätet i bilen.

åh, och vet ni vad? jag har inga fler jobb idag så när jag är klar nu är jag klar för dagen. puh.

1 kommentar:

Anonym sa...

det finns MASSOR av plommonstop på beyond retro. :)