onsdag, februari 11

yesyesyes!

idag har varit en slitsam men rolig dag. jag har ju faktiskt gjort nånting. elin trillade in någon gång vid ett-tvåtiden och då påbörjade vi elins-ska-få-en-ny-snygg-blogg-layout-projektet med en sminkning och fotografering utomhus i minimarketklänning och cacharelskor. fancy tyckte jag. det tyckte nog inte cacharelskornas lädersula.

Photobucket

efter det var avklarat for vi och köpte yoghurt och blandade den med bananer, jordgubbar och solrosfrön, innan vi tog oss an dagens svåraste uppgift: maderiellt. elin hjälpte mig korra texterna och underhöll mig medan jag frilade tusen bilder till. till sist ansåg jag mig klar och elin for hem och jag for till jobbet och lyckades (tror jag) på nåt vis lämna in mitt arbete till månadens tidning till z. och jag är rätt nöjd. en uppåtgående kurva vill jag hoppas, för jag har riktigt fina idéer till mars!

Photobucket
åå vad du är bra elin, ååååå

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAH jag ser ut som en knölval på näsbilden. :D