onsdag, februari 4

det är så synd om mig just nu (VARNING: MER SKO-TJAFS)

alltså hur kan detta vara möjligt? först hittar jag ett par skor jag dreglat över i ett halvår, sen hittar elin en spetsklänning åt mig, och nu hittar jag colin stuart-skorna jag drömt om på nätterna och ritat bilder av på mitt skrivbord. i rätt jävla storlek. hur stora är oddsen? inom en tidsperiod på 72 timmar. är det gudarna som försöker få mig att slarva bort alla mina kamerapengar på skor och kläder? den gubben går inte! ..eller kanske, alltså se:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

min blogg håller officiellt på förvandlas till en skoblogg. usch och fy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är inget fel på skobloggar. :P ska du köpa dem då?

Anonym sa...

alltså de kommer ju fastna i tullen också... jag tycker du ska nita egna skor. det blir förmodligen lika snyggt, grundmaterialet är ju skitlätt att få tag på om du ska ha exakt sådana där ankelboots.