tisdag, februari 24

maya design

jag är i stort accessoar-behov just nu. vill fortfarande ha en döskallering och ett plommonstop, massa armband, ringar och halsband med kedjor - maya design har ganska mycket jag skulle kunna tänka mig. hittade henne via jessicas blogg.
Photobucket
1. svart armband med swarovskisten och svart tyg 549 kronor 2. armband i svart tyg och cloisonnéstenar 649 kronor
Photobucket
1. halsband i silverfärgade kedjor med trollslända i mitten 649 kronor 2. armband i knutat finsilver (DREWL) 1199 kronor
Photobucket
armband i läder med guldfärgade hängen, 449 kronor
Photobucket
1. kedjearmband (JAG DÖR) 449 kronor 2. patronhylsörhängen 399 kronor

2 kommentarer:

Linnea sa...

hoho... du har fin men DYR smak måste jag säga :D

Anonym sa...

Oj, vad kul att se detta! :) hör av dig ifall du vill ha hjälp att skaffa något av av dem!