tisdag, februari 3

ni som inte är modeintresserade, utan läser min blogg av andra orsaker, kan sluta läsa här.

Photobucket

åhh ni kan inte förstå hur lycklig jag är! har efter ett halvår äntligen hittat skorna of my dreams. de skor som egentligen satte igång mitt skointresse (tillsammans med elins madipulation, och ja det ska vara ett d istället för ett n) på riktigt. de är så snuskigt snygga och fantastiska att jag blir lite yr när jag tänker på dem. det här är nog det som kallas materiell kärlek.

7 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa. lakritsremsskorna. :D du är värd dem tycker jag, klad elin för mads skull. :)

fjauuuuuu sa...

haha förlåt att jag påpekar men jag är rädd att ett n istället för ett d inte gör ordet till manipulation. jag antar att det var det ordet du skulle efterlikna eftersom manupilation inte betyder nåt. mvh din fittberit.

Madelen utan e sa...

fanny elisabeth fittberit enestam: åh ursäkta mig så jävla mycket då, jag ska genast ändra stavningen så att du kan sova inatt!

Anonym sa...

mad. du måste lära dig att ladda din telefon!

fast det skiter jag i nu FÖR VI HAR SKITSNYGGA KLÄNNINGAR!!!1111

Anonym sa...

Jag hittade ett par liknande förut på nelly men jag är väldigt dålig på gå i 13 cm klack (och blir 186 cm också) så jag strunta i att köpa dom vilket jag ångrar för jag gilla de verkligen!!

Anonym sa...

Varifrån kan man köpa dem?

Madelen utan e sa...

Linn: det kan jag ju inte säga! jag vill ju köpa dem själv och jag har bara hittat två par på sex månader. det är av privatperson alltså.