tisdag, februari 24

I just gotta let you know I never wanna let you go



idag har jag och moa knarkat jonas brothers-dokumentärer, intervjuer och filmklipp. innan hade jag lite fördomar om dem måste jag erkänna. men de är faktiskt duktiga. speciellt moas favvis nick, som både spelar trummor, gitarr, piano, sjunger lead och skriver mestadels av deras texter. begåvad kille. synd att joe (mittenbrodern som alltid är längst fram på alla bilder och liknar på frontkillen i tokyo hotel) får så mycket uppmärksamhet som han får, utan nick skulle det inte bli nåt. och den här videon till when you look me in the eyes (som var riktigt fin innan den blev utspelad av diverse radiokanaler) är faktiskt fin. även fast man inte gillar musiken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, hoppas du inte tror att jag tycker att jag borde ha fått sommarjobbet istället för dig. att jag skulle ha varit mer värd, för jag tycker att du är skitduktig och verkligen värd det där sommarjobbet men jag är mest ledsen för det faktum att jag inte fick den andra sommarjobbsplatsen.. för vad jag förstod så är det två sommarjobbare som behövs på foto och jag antar att det är kristoffer som får den andra.

hm, jag tycker att jag också har slitit som ett djur här på tidningen förra året och nu.. och gratis dessutom. därför känns det lite surt att inte få sommarjobb. känner mig ganska utnyttjad liksom. men tro inte att jag på något sätt "skäms" över att vara reserv efter dig!

hihi, jag kan känna igen mig ganska mycket i det du skriver ibland i bloggen. hur du kämpar och kämpar på tidningen och jag vet samtidigt att det är fan inte lätt att vara en ung brud på den här tidningen med alfahanne eriksson och södergård. så det är bra att du förhoppningsvis kan tillföra lite kvinnligt tänkande i sommar. kör hårt.

Anonym sa...

och jo förresten så ordnade det sig med paketet från scandinavianphoto. jag ändrade adressen. igår var inte riktigt min dag bara:P