onsdag, februari 4

LOST

Photobucket

ååh nu sitter jag bara och väntar på att ted ska komma hit så vi kan fortsätta titta på LOST. det är en jävla tur för den serien att den förbättrades såhär drastiskt från fjärde till femte säsongen, annars hade ingen velat fortsätta titta på skiten.

dedär jeffrey abrams och damon lindelof-typerna kan ju inte ha alla hemma. men serier kan de göra, bara de skulle tona ner litelite på konstigheter. kanske ett tips skulle vara att tona ner på inzoomade svettiga karlar som knaprar för mycket piller, och försöka hitta ett vettigt slut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

FAN FÖR DIG MADDE! Jag vill också se. Jag sitter och väntar på att kunna se fjärde säsongen jag :(

Anonym sa...

Jag är alltid grov i mun när det kommer till någonting jag vill se ;D

Anonym sa...

Blev det någon beställning från Nelly sen?

Unknown sa...

oooh...jag vill också se på säsong 4 av Lost (nyss sett färdigt på säsong 3)

Anonym sa...

uuuh. vart ska du beställa ifrån? :)