tisdag, februari 3

en tisdag som jag har varit helt övertygad om att var en onsdag

idag har jag spenderat halva dagen i lemland drömmandes om en ny kamera, och andra halvan i stan med fjau. vi fikade och virrade runt på stan.

nyss bytte jag ett par skor och ett bälte mot två blå lappar med mamma. helt okej. dessutom tror jag att jag har hittat ett par skor jag dreglat över alldeles för länge (sen i somras). i rätt storlek till och med. och imorgon ska jag och elin ha bloggfotografering efter klockan två, om elin vill. det kan bli skoj. inte lika kul som det hade vart med en D700 såklart, but still, skoj.

jag har jättefina idéer till februari/mars-maderiellt också om ni bryr er, kommer bli fint. fast hur skulle det kunna bli sämre än första numret liksom, ehehe, enligt er...nst billgren, nu ska jag kolla på femte säsongen av LOST, fint som snus.

Inga kommentarer: