onsdag, februari 4

det här blev en bra dag i shoppingens tecken

Photobucket

elin ringde mig och berättade att hon hittat en whyred-lookalike på topshop som jag bara måste se. och taaa meej faaaan alltså jag var bara tvungen att ha den. och elin var bara tvungen att ha sin femtiotalsklänning i rosa, sååå det hände en grej. den är så fin att jag nästan kan sträcka mig till att den skulle vara finare än whyredklänningen. jag har aldrig varit ett fan av den breda kanten uppe i halslinningen, om ni fattar. hoppas den sitter bra och inte är allt för kort bara. men det är den nog inte. nu ska jag lägga mig (okej efter att jag har ätit två av mammas nybakade småfrallor med lördagskorv) med ett leende på läpparna, för ni förstår, jag har ikväll fått tag på min drömklänning OCH mina drömskor. på samma kväll. en tisdag i februari. tänka sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vet du, jag är en så jävla bra personalshopper åt dig att jag måste klappa mig själv på axeln. :D

Anonym sa...

men duuu. jag gör det ju gratis redan nu? :P fast jag tackar inte nej till kaka. :D

Anonym sa...

hm. så du tror att jag blir mindre självisk om jag får kakor? ptja.. vi kan försöka men jag kan inte lova något.

Anonym sa...

dessutom är personlig motivation den bästa moroten i arbetslivet. har jag läst. i typ... allers?