söndag, september 14

55% akryl 25% mohair 20% polyamid



jag sitter med tuppskinn och söker efter ylletröjor på internet. hittade en fin på tradera, men den var lite väl dyr för att vara secondhand (300 kronor).men sen hittade jag den här på ellos webshop, och den var ju faktiskt riktigt fin och 40 euro kan jag nog punga ut med (det är ju mohair i dem också!) för att slippa frysa i höst faktiskt. mysigt! och med 189120 som rabattkod så får man 50% rabatt på dyraste varan + påslakanset för nya kunder, kan det bli bättre?!

såklart har elin massa ylletröjor som jag skulle kunna ha, men vad har inte elin för kläder liksom? den bruden har typ allt.

förrutom zara-skorna. hehehehehh

4 kommentarer:

Anonym sa...

men du, kom ihåg att mohair hårar av sig förjävligt. :P så ha det inte över tyg som lätt tar åt sig ludd, typ eckerölinjen skjortorna! :O


och zara skorna hoppas jag att jag får tag i. annars ledsen iögat. :(


.....fast egentligen borde jag vara glad över dem jag har. :D:D

Anonym sa...

OCH MADDE FÖRFAN! använd 189120 rabattkod så får du 50% på den, halva priset. :D:D:D

Cilla sa...

Haha så klockrent. Strö salt i såret ^^ Snart kommer Elin att riva upp himmel och jord för att få de där zara skorna.

Anonym sa...

hahah, vi är verkligen wannabe varandra :P:P du måste ha lagt till det där precis före jag skrev det i kommentarsfältet, hahaha.


cilla: DET HAR JAG REDAN GJORT!!!! men alla svin vill behålla sina skor :<:<