tisdag, september 9

toppbutiken


nya klänningar på topshop. dendär röda slår jag vad om ena armen att elin gillar och dendär blåa skulle vara perfekt till mina nya skor. de är helt underbara! fixar bilder på alla skorna tills imorgon eller nåt. äeh jag vet inte, har ju inte ens laddat upp en bild på bilen ännu ju. hursomhelst var klänningarna fina, vilket får mig att vilja fara på shoppingresa.... men jag och elin (elin elin elin elin elin elin) har eventuellt bestämt oss för köpstopp nästa månad. så jävlar!

det blir mycket bloggande om elin, men det är ju faktiskt henne jag träffar i princip alla dagar och umgås med. det här är min ted-period fast med elin istället tror jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha ditt sviiin! den där röda klänningen satt jag och bölade över på jobbet igår. :P you know my style too well.

Anonym sa...

MEN GUUUD VAD BRA!!!! :D:D:D:D

(lite avis är jag men jag är glad för din skull, skokompisar ska hålla ihop :D:D:D)

Anonym sa...

förresten, VISA BILD!!!!!