lördag, september 27

fyllerulleblogg

nu är jag nyligen hemkommen från arken och jag har jobbigt att skriva. jag skulle egentligen helst befinna mig på en efterfest dansandes till "I kissed a girl" men istället ligger jag här avsminkad och borstad under duntäcket och njuter. ehh ja. skulle bara upplysa er och mig själv om hur vilken lyckad och rolig kväll det här visade sig bli. för det första så kom elin med ut och var så jävla bra!!! för det andra fick jag träffa några gamla mk:are och umgås med dem, och för det tredje var det en riktigt bra danskväll.

seriöst. jag tycker om dig whitney. inte bara för att jag är fullirulli, utan allting klaffar så jävla bra med dig! jag tror inte ens (vet) att jag behöver räkna upp nåt här.

godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

wiiiii! eh. jag är uppe nu för jag kan inte sova mer för MAMMA väckte mig och bara "ska inte du jobba?????". mörda. hm. ja.

jag tycker om dig också lauren! :D

nu ska jag hem och duscha för jag tror jag stinker sprit fortfarande. haha.