onsdag, september 24

whyreds webshop


jätte jätte fint. var in på sidan härom dagen men visste inte att den var ny förrän michaela (raaaar) upplyste mig. jag gillar whyreds stil och uttryck. vet inte om jag känner att alla plaggen är sådär jättetrevliga, men det finns några godbitar..

www.whyred.se iallafall, om ni också vill sukta lite efter 90euros tishor, 200euros-klänningar och 500euros-skor.

update: jävligt jävligt många godbitar! kul att den fina spetsklänningen hette melina, precis som min gamla bästa kompis. gamla kompis... vad gammal man börjar bli, först pensionsutdrag och sedan en minneslucka vid middagen och nu detta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihih ang korta jackor! :D:D klad jag blir.

Anonym sa...

wööööw. såna där skor som du har i din header nu, såna haaar jag :P

Anonym sa...

och headern och skitsnygg!

Anonym sa...

neeeej, inte de med dragkedjan. ;)