torsdag, september 11

dumb blonde

hoppla. jag slingade håret lite imorse. det är skönt att fara till frissan gratis. (jag har jobbat lite åt jessica wikström som äger strix i godby, så hon skulle fixa mitt hår i gengäld) hon skulle kunna få komma hem till mig varje morgon och ge mig skalpmassage och föna volym i mitt annars lite platta hår. köpte ett oatmeal-balsam för att behandla mina slingor nu, även fast jag har klippt bort det mesta slitna. nu är jag typ blond igen iallafall.

jag ser iallafall ganska snygg ut på bilden. men efter lite silvershampoo och sånt kanske jag blir snygg på riktigt också.

på bilden har jag på mig mitt nya skinn. har den alltid på mig hemma, så ofta att mina familj inte ens påpekar att jag är snygg längre. min baddräkt kallar dom den. löööv it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

frästen så såg jag en sån där body fast ljusblårandig (som min :P) på tradera igår. huhuhu.

Anonym sa...

dessutom är det fult att ljuga om sin egen snygghet. dumskalle.