söndag, september 28

update

jaha nu har det blivit lite tomt här den här helgen. känner att det behövs en update. gör det i listform.

  • igår kväll var den tråkigaste utekvällen på riktigt länge
  • på tisdag börjar mitt och elins köpstopp
  • nästa måndag fyller ted år
  • (och nej jag har inte köpt din present)
  • jag kommer att få 355,48 euro i skatteåterbäring
  • jag hittade 2 euro i min garderob när jag städade
  • idag klev jag nästan i rått-inälvor
  • så ted fick bära mig in
  • jag har ett presentkort som jag behöver använda (fyfan vad jobbigt...eheh)
  • jag sålde nyss båda mina gojaneskor på tradera för sammanlagt 835 kronor!
  • ikväll kanske fanny och henke kommer på besök

1 kommentar:

Anonym sa...

shiet. du lyckas med en riktigt lyckad utekväll OCH en riktigt dålig utekväll på samma helg. :O vad gjorde ni/du igår då?