onsdag, september 17

urk i en burk

jag är ledig från mitt eckerölinjenjobb idag, men icke desto mindre måste jag ändå stiga upp och fixa och duscha och klä på mig nåt annat än en body och en kofta. jag ska iväg och göra ett fotojobb actually! jag är så duktig. annars brukar jag vara rätt bra på att klämma fast arslet i vagnen / låta saker flyta ut i sanden. därför är det med stor stolthet jag nu berättar att jag är jävligt stressad! om en halvtimme ska jag fara och jag sitter just nu iförd morgonrock och turban, har inte ätit eller sminkat mig än och har ett jävlgit ostädat rum.

tur som fan att kamerabatteriet är laddat iallafall, eller är det...?

9 kommentarer:

Anonym sa...

sitt inte och skriv blogg då madde, om du är så stressad:P hihi:)

Madelen utan e sa...

ida: jag kan inte börja en dag utan att skriva blogg :D det går inte!

Anonym sa...

Fear and loathing på en åker in Saltvik?

Madelen utan e sa...

bapp: haha nej faktiskt ute i en skog i geta.

Anonym sa...

jooooe jag har sett den kjolen men vafan någon måtta med randigt får det vara. :D

Anonym sa...

Antog nästan något sådant. Pröva i så fall: Fara i 110 på kommunalvägen Runar glömde...

Madelen utan e sa...

bapp: va? antog du att jag skulle till geta? vad du är duktig.. :p

Anonym sa...

Äh. Min humor har fallerat in public igen. Glöm det här.

Madelen utan e sa...

bapp: haha alltså vem ääär du?